söndag 17 februari 2013

Mycket nu.

Födelsedagar har en tendens att komma i flock verkar det som.
Denna helg har vi firat att Jonas lillebror blivit torr bakom öronen och fyller 30 år. Middag och pompa och ståt.,
Tempot han håller är helt mördande...
På några få månader har han (lillebror alltså) hunnit köpa hus, blivit 30 år, förlovat sig och satt en bulle i ugnen...där emellan renoverar han.
Jag blir trött bara när jag tänker på det.

Nästa vecka är det nästa snorunge som blir stor  - min lillasyster, som också blir imponerande 30 år.
Det blir att fira nästa helg också - och både barnvakt och chaufför (Jonas) är ordnad så nu ska gammel-tanten visa småbarnen hur det går till när klackarna slås i taket...

Lustigt hur svårt det är att inse att småttingarna bakom en inte stannar i 16-års åldern utan växer upp som alla andra?

Hur som helst - nästa ämne....

Jag har efter ett rejält misslyckat försök gett mig på att försöka baka bröd igen - de ligger och svalnar så domen har inte fallit än hur de blev.
Håll tummarna nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar