måndag 11 februari 2013

Lite trött.

Suckar lite eftersom SIM-kortet inte verkar fungera till min nya telefon...Jag lägger telefon och kort tätt tillsammans i missionären men de får inte kontakt med varandra - SIM:et verkar streta emot av alla krafter? Vill inte låta finnen registrera den? Så jag har googlat fram att jag behöver nytt SIM helt enkelt. Det frigida som jag fick får väl skickas till kloster eller något.
Nå, en suck är vad jag slösar på Tele 2 över detta - man är så luttrad att det kan räcka...

Annars har det varit en kul kursdag idag. Jag har spottat ur mig frågor och varit allmänt jobbig för kursledaren som säkert tyckte det var segt som kola att komma framåt i materialet...
Tyvärr för den stackars mannen var vi bara två deltagare på denna lilla kurs, så ingen hänsyn till andra behövde tagas - jag kunde fråga i oändlighet om jag ville...

Imorgon är jag ensam på kursen - oh i himmelens namn så kör jag väl slut på honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar