tisdag 5 februari 2013

Fin resa.

Så har jag återvänt från konferensresan till Högbo i Sandviken.

Ljumskarna blöder och smärtar....mmm, det låter som en klassisk konferensresa antar jag, men för min del handlar det om att vi åkte längdskidor i ett par timmar.

Trevlig upplevelse, men ett brutalt uppvaknande i svåra plågor dagen efter...
Jag har hört att de kallar det för träningsvärk, så det är antagligen diagnosen. Vet inte vad jag ska göra med den? Är det morfin som gäller?

Annars var det faktiskt en hel del arbete däruppe kan ni tänka - båda dagarna, så en del nytta har gjorts, hör och häpna.

Sedan fick jag pärlhöna till middag och så somnade jag som en stock efter alldeles för mycket svettande i frisk luft.

Inte så dumt att åka bort en sväng faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar