tisdag 28 augusti 2012

Vanlig tisdag.

Idag har det varit en vanlig beige tisdag.

Resumé av min arbetsdag:
Jobb - kaffe - jobb - lunch - jobb - kaffe - jobb....just tisdagen glömmer man bort så fort man åker hem nästan, ellerhur?

Den stora frågan denna vecka är om jag kommer iväg att gå att träna på fredag morgon? Jag har strängt sagt till mig själv att det är dags, min bakdel slår i knävecken.

Vet inte hur det är för er, men jag är något schizofren när det gäller träning. Hör alltid två röster i huvudet och den ena säger: - gå och träna, det är kul! och den andra som säger: -sätt dig i soffan och ät chips - du är ju trött!

Man kan lätt se på mig vilken av dessa personer som är dominant, men ibland lyckas jag lura det där rövhålet och komma iväg och träna ändå.

Håll tummarna att jag är stark på fredag....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar