tisdag 21 augusti 2012

Bångstyrigt fruntimmer..

Jonas har många gånger under årens lopp sagt att jag inte kan gå in i en bilhall utan att komma ut med en ny bil.

Jag tycker såklart att han är orättvis - självklart kan jag behärska mig och det har bara varit slump att det han säger råkar stämma.

Inte tusan impulsköper jag en bil heller?

Jag erkänner gärna att jag tittat runt lite på nätet för att se om det finns något begagnat vi kan ha som extrabil.

Jag drömmer nämligen lite om att vi ska ha två bilar igen, som vi hade för några år sedan.

Nå, hur som helst åkte jag till bilhallen efter jobbet idag för att se vad som fanns på marknaden.

Och det var ju skitlätt att bara titta - det klarar ju vem som helst, ellerhur?

Men är det kul? Nä!!! Ni har så rätt...
Alltså hämtar jag bilen jag köpte imorgon dag...

Jonas såg ut som en fågelholk när jag kom hem såklart, men han har ju varit med förr och han hämtade sig snabbt.

Bild och avslöjande av märke kommer imorgon.

Brumbrum...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar