fredag 24 augusti 2012

Gasen i botten.

Den här helgen misstänker jag kommer flyga förbi och lämna mig utmattad.

Möjligen att det på måndag känns som en befrielse att få gå till jobbet...

Fredagskvällen blir lugn med filmtittning och snacks.

Däremot på lördag har jag försökt klämma in små (må så vara väldigt trevliga) uppdrag var endaste minut.

Det är svamppromenad på morgonen, följt av presentjakt till Jonas som fyller år på söndag. Tänkte fika med min granne och så när jag en liten dröm om att hinna klippa mig.
Det får jag nog fortsätta med, inte så viktigt med drömmar säger en del.

Ni kanske tycker att detta borde hinnas med, men då förstår ni så ska jag på litet kalas på kvällskvisten.

Två bruttor har fyllt år och de ska firas lite lätt i efterskott.

Ni kanske fortfarande tycker att det inte var så mycket att fixa med?

Men då var det ju det där lilla att snygga till sig inför en fest va?

Mmm...det kanske ni också tycker går fort? Men kanske inte när man ser en påse skit i spegeln när man börjar?

Jojo, det tar ett tag för en del av oss nuförtiden...

Sedan på söndag kommer jag nog vakna lite seg och då är det skönt att vakna till en soft hundpromenad, absolut.
Men sedan måste jag iväg och köpa ingredienser till en tårta och slafsa ihop innan klockan två då vi ska infinna oss hos svärmor för att fira.

Tårtan är ett sådant där dumt löfte man kan ge ifrån sig en söndagskväll då veckan som kommer känns lång..

Nå vila får vi göra i graven, vi hörs väl efter helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar