söndag 5 maj 2013

Mental förberedelse

I morgon är det dags för en dag av försakelse igen. Eller på icke-ålderdomligt språk - det är dags för en svält-dag igen...

Det är rätt trist måste jag erkänna. Ingenting händer på vågen heller...
Det kan i och för sig bero på mina förberedelser inför fastan. Vad tror ni?
Idag t ex förberedde jag mig runt lunch med en jätte-morotskaka i sollentuna centrum. Sedan fortsatte jag med en chokladkaka och ett wienerbröd. Efter middagen en magnumglass.

Ni såg säkert bilden på förberedelsen i förrgår här i förra inlägget?

Det går bra nu, säger vissa...

Det går upp nu, säger jag....(vikten)

Eller en liten sång (melodi: älgarna demonstrerar)

"Arslet expanderar - skärpet har fått nog.
sömmen exploderar - sambon bara log."

Så kreativ jag är va? Eurovision nästa...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar