torsdag 8 november 2012

Rubbad cirkel.

Igår var planen att träffa en väninna efter jobbet för kaffe och skvaller, vilket jag såg mycket fram emot.

Fick på morgonen en förfrågan om att hänga med ut på EJÖ (efter-jobbet-öl..hittade på förkortningen-fyndigt va?)
Svaret var såklart: är du galen? Sådant måste planeras veckor i förväg...

Sedan fick jag ett erbjudande att gå på bio, men jag var redan uppbokad, så det var nej där också.

Dagen lunkade på och jag gick på autopilot (nöjd) och det började bli dags att röra på sig.

Då plötsligt ringer det och min vän som jag ska träffa har fått vinterkräk-skiten...
Jag förvandlas och gör något normalt för andra men oerhört för mig...
Jag ringer och frågar om bion är öppen fortfarande och knatar från Solna till Stureplan...

Min autopilot kopplades ur och jag gjorde något spontant och oväntat???

Vart är världen på väg???

Galet...

Som avslutning: nya bondfilmen var riktigt bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar