lördag 9 juni 2012

Skandal i butiken!

Har varit nere en sväng i centrum med mitt lilla följe av shoppingsugna killar.

Den ena tjatade om att han ville köpa dammsugarmunstycke redan hemma (Jonas) och den andra började i bilen pipa om att han ville ha en chokladboll...(kunde mycket väl varit Jonas också, men det var faktiskt Svante)

Iväg kom vi och efter en fika och lite annat så gick vi till leksaksaffären för att någon tjatade sönder oss..

Och där väste plötsligt Jonas i mitt öra: - kolla nallen, och så fnissade han..
- vadå? Jag ser inget konstigt med nallen, svarade jag.
- Nämen titta då, titta i nallens skrev...
Jag tittade och såg vad han menade till slut...
- herregud, vem har gjort nallen?, undrade jag.
Är det någon knäppskalle? Och vem köpte in den till affären?? Är folk blinda eller är det Jonas och jag som är helrubbade??

Kolla, är det bara vi som ser det?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar