tisdag 12 juni 2012

Detta är inte reklam!

Idag lämnade jag in våran bil på service.
Vi kan väl säga att den spelade på tilläggsminuter för att vara fyndig under EM-tider...
Jag fick en lånebil som jag vid första ögonkastet blev rätt så besviken på - fy fasiken vilken trist kärra, tänkte jag när jag såg den..ja kolla själva på bilden så ser ni ju...
Jag hade ju hoppats på en ösig civic och så får man en sugig familje-accord???

Men jag blev glatt överraskad!

Den var riktigt drag i den må ni tro.....

Jag for fram som en gasell över savannen E4an som en trevlig omväxling.
Bilen är klassig och till skillnad från Audi så misstänker inte alla andra att det sitter ett rövhål bakom ratten - jag såg säkert ut som en Sollentuna-bo...

Nå imorgon är det tillbaka till det vanliga - jag trivs ändå bäst som noshörning i min SUV på savannen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar