söndag 6 december 2015

Så rätt.

Fick överraskande en liten eftersläntrande födelsedagspresent från svärföräldrarna idag.
De hade redan bjudit mig på en överdådig födelsedagsmiddag i London så jag hade verkligen inte väntat mig detta.
Hur som helst - titta vad jag fick:


Har ni sett så fint? Alltså mellan mig och detta kakfat uppstod ögonblicklig och en djup varaktig kärlek. Se på den bara...den skriker ju att den vill komma hem till mig och ställas på hedersplats.
Exakt min smak!

Annars är det tiden för självbedrägeri som börjat nu. Verkligen dåligt för hälsan och en pyttedel av mig vill att det redan ska vara mitten av januari så december vore förbi...
Ni vet när man bara ska ta en liten julgodis till kaffet?


Så här håller jag på nu i en månad och sex kilo framåt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar