tisdag 22 september 2015

Oh Yes!

Då har vi äntligen bokat och betalat en weekendresa till London. Oh, så roligt kan jag bara tänka.
Jonas och jag var ju där förra året och hade skoj - denna gång ska Svante få hänga med. Han skuttade och gjorde segerdans i fem minuter efter vi hade berättat.

Svärmor och svärfar ska också med,så nu har jag lite planering att pyssla med.
Inte för att jag ska bestämma vad vi ska göra, men tiden är ju knapp så inga sekunder ska slösas på att vi inte riktigt kan komma på vad vi vill göra - i sådana eventuella situationer kommer förslag att spottas fram från min lilla mun...lita på det.

Det blev såklart dyrt så in i hel***e, men det var vi beredda på. Vi säljer väl lite av Jonas saker om det kniper tänker jag. Svärmor var lite orolig över att vi skulle tycka det var för dyrt men hon vet ju inte att jag är google-manisk och redan hade räknat ut nästan på kronan vad det skulle bli...alltså helt med på noterna.

Nämen jag börjar väl träna på att packa då....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar