måndag 8 juli 2013

Måndag igen.

Svisch, som jag brukar höra när jag kommer hem från jobbet på fredagen - och så är det måndag igen...

Men nu är det bara en vecka kvar innan jag går på semester, vilket gör det extra skönt att jobba.

I helgen drog jag med mig familjen på country-festival för att prova på.
Musikscenen stod redo till kvällen då de stora entusiasterna hade högtidsstund, men på dagen var det familjedag med tivoli, ponnyridning och loppis (med cowboytema) - sheriffen red omkring och restaurang-tältet grillade.
Svante åkte tre varv på den lilla karusellen innan han började grina och jag fick säga åt dem att stanna den...suck...tre varv är i och för sig ett stort rekord....

Hur som helst var vi väldigt nöjda. Mest nöjd var nog Jonas som vann en stilig cowboy-hatt som han ska ha på sig på Öland säger han...

Hatten, kalsonger och ett par gummistövlar tänkte han klippa gräset i... Snyggt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar