söndag 28 juli 2013

Alltså

Ja, alltså bygget gick ju inte helt i rosenrött skimmer...

Det var ju så att en slagborr vi köpt brände ut och gick sönder efter några hål i betongen. 
Och det var ju så att Jonas var den som höll i den eftersom jag är småskraj för oväsen och stora verktyg. 
Och det var ju så att jag släppte en ljudlig suck när den pajade eftersom jag blev sur på universum som jäklades.
Och det var ju så att Jonas lackade till och sa att jag kunde borra skiten själv om jag skulle hålla på och stå och sucka.

Mmm...det gjorde jag också...efter att jag sett till att köpa en borrhammare denna gång. Den smälte genom betongen som hos en oskuld på Mallorca....

Själv höll jag först på att slå skallen i väggen när borren flög ner och gjorde hål som en stormvind...sedan var jag nära att borra mig i benet på grund av vårdslös hantering....

Jojo, ett under att vi båda överlevde processen...

Här är "saken"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar