torsdag 27 augusti 2015

Tvångsbeteende

Varför kan jag inte bara låta bli? Även fast jag vet att tecken på ren galenskap är att upprepa samma beteende och förvänta sig olika resultat?

Jag talar förstås om att strunta i att gå till frisören och färga sitt hår med hemma-fix från matvaruaffären? Jag har gjort det sedan 18-årsåldern och vi kan väl säga att erfarenheten berättar att ett frisörbesök hade varit bättre i nästan 100% av fallen.

Jag har blonderat mig hemma (igen) och efter det första halvt misslyckade resultatet var jag tvungen att göra om det. Jag fick tips om en bra färg och åkte ner till Rusta och spenderade 39kr (!) - för att sedan över smart-telefonen få veta att jag inte hade köpt rätt variant.

Jag chansade...

Jag blev mycket blond...

Mitt ansikte upplevs som mycket skärt...

Man kan tvivla på mitt förstånd...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar