måndag 10 augusti 2015

Tillbaka

Det var inte alls så svårt att vakna tidigt som jag trodde det skulle bli...Det var svårt att somna jag skulle varit orolig för...

Tropisk nattvärme i kombination med ett termotäcke av god kvalitet och en sund skräck för harkrankar som medför stängda fönster gör en sjöblöt om ni inte visste det...Jonas morrar vilt åt mig kan ni tro - men eftersom jag vet att han inte bits så öppnas inga fönster heller.

Kastade jag av mig täcket blev det underbart svalt, men då började min höglöpande, hormonknäppa cocker spaniel att slicka mig som en galning var helst hon kom åt. En uber-obehaglig upplevelse...

Jag kände mig mest glad när klockan klämtade och jag fick gå upp...

Nu är första arbetsdagen avklarad och den var helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar