lördag 31 augusti 2013

Slö?

Här var det länge sedan jag gjorde något avtryck ser jag. ojojoj...

Antagligen håller jag på att avveckla den här lilla hobbyn, som har varit väldigt rolig i ett par år men som jag nu inte vet om jag ska fortsätta med...ja, det har ju slarvats en del med inlägg på sista tiden och det har varit för mycket att göra i verkligheten och jag har slöat till som ett sjölejon här på soffan.

Jag utesluter inte en comeback när mörkret faller över landet och jag sätter mig och kurar i fem månader med datorn hemma, men jag vet inte...velar lite - kanske hittar jag på något annat?

Självklart tänker jag ändra mig ifall en massiv namninsamling sker och Fredrik Reinfeldt bönar och ber att jag ska fortsätta för Sveriges välmåendes skull...

Till dess: Hej svejs min lilla rara publik på fyra pers som tittat in här!

/ Over and out - för denna gång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar