söndag 4 augusti 2013

Medelsvensson

Och så har jag - som alla andra, fast mycket, mycket senare än normalt - sugits in i magin av "game of thrones".

Jag har självklart hört alla lyriska omdömen om denna serie, men jag har varit lite seg med att pröva den.

Det beror självklart på min ovilja att springa med flocken och tycka som alla andra bara sådär...jag tror ju på tveksamhet..:)...och då missar man såklart godbitarna i livet och lämnas i kölvattnet...

Nu har jag sist av alla upptäckt den, sett säsong ett och kommer väl vara förtrollad till jag avverkat säsong tre och sedan vänta på fyran (om jag hinner ifatt alltså)

Nej, jag sätter verkligen inga trender i detta livet...inte följer jag dem heller...när de är överspelade och glömda så blinkar jag till och upptäcker dem...ungefär...

Fördelen med denna attityd till omgivning och sociala beteenden är att jag kan ha mysbyxor i nästan alla sammanhang för att det förväntas av mig...inte helt oangenämt.:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar